"Šaškárna ve městě" - příspěvek do diskuze pana P.P. ze 7.2.2011 do Havířovského deníku

16.02.2011 11:35

 

"Převzali jsme příspěvek občana Rychvaldu, který se v mnohém shoduje s našimi informacemi, názory a zkušenostmi, které někteří lidé

zpochybňují. Možná, že teď budou zase o něco méně zpochybňovat a více věřit....."

Článek pana P.P.

Dobrý den, již delší dobu sleduji, co se v našem městě děje okolo vedení města Rychvald. Nelze déle tiše přihlížet a nevyjádřit se k celé situaci. Žiji v Rychvaldě s malými přestávkami více než 50 let, záleží mi na tomto městečku, proto chodím pravidelně k volbám a sleduji veškeré dění. Zastávám názor, že komunální politika, zejména v tak malém městě jako je to naše, záleží spíše na lidech, které občané znají. Domnívám se, že politické strany hrají, nebo by měly, v těchto případech podružnou roli. Jsem přesvědčen, že v Rychvaldě jsou lidé čestní, pracovití, chytří, kteří jsou schopni reprezentovat město na vysoké úrovni a je zcela lhostejné, zda jsou členy nějaké politické strany. Pokud se však neschopní lidé začínají schovávat za politické dohody a politická usnesení, jsou k smíchu. Osobně neznám nově zvolenou starostku, takže se nejsem schopen vyjádřit k její osobě po stránce jejich manažerských schopností, jedno však vím zcela jistě. Horší než bývalý starosta nemůže být téměř nikdo. To vím z vlastní zkušenosti a jednání s ním. Podotýkám znovu a důrazně, že na to nemá vliv žádná politická sympatie k nějaké straně, ale je s podivem, že někoho, kdo je schopen pracovat max. 30 minut denně navrhne nějaká strana např. do krajského zastupitelstva. Pan Absolon by nemohl pracovat v žádné firmě na jakékoliv funkci ani týden, byl by propuštěn prakticky ihned, všichni asi víme proč. Přeji novému vedení města hodně úspěchů v další práci a chci mu touto cestou vyjádřit plnou podporu. Nenechte se odradit hlupáky a alkoholiky.

Jen pro názornost uvádíme další reakci na tento  článek ze stejného zdroje od zastupitele Rychvaldu pana V.

Plně se ztotožňuji s vašim komentářem. Já jsem to před ustavujícím zastupitelstvem viděl podobně - horší to přece být nemůže - říkal jsem si. Nic konkrétního jsem proti panu Absolonovi neměl (pominu, že mi nepřišlo vhodné, že jel autem domů potom, co jsme se setkali v hospodě, kde vypil několik piv), ale z několika stran jsem slyšel a cítil, že by nebyla špatná změna. Tím, co se dělo po jeho nezvolení (https://www.obcanska-spolecnost.cz/temata-aneb-o-cem-se-mluvi/odvolani -starostky-rychvaldu-sarky-kapkove/),  mne ale utvrdil v tom, že jsem udělal ÚŽASNOU věc, když jsem dal svůj hlas paní Kapkové.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořeno službou Webnode